Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op hitlijsten.startpagina.nl

Turkse hitlijsten

Anita
29 Okt, 2005 23:07

Help ben net terug van vakantie in turkije en ben helemaal verliefd op de liedjes die ze daar draaien in de top 40 weet iemand waar ik die kan vinden. En laten we hopen dat de heimwee dan n beetje minder wordt.

Bewerkt 23 Sep, 2013 14:42
gulay
26 Nov, 2005 15:55

anita, de liedjes die jij heb gehoord staan waarschijnlijk niet meer in de lijsten van dit moment. je kan kijken op http://showtv.com.tr/muzik/yerli/listeler/ of op www.turkcemuzik.com

mischien kan ik je ook helpen, een paar populaire liedjes onder toeristen zijn

- Tarkan - Dudu / Love speak / ayrilik zor

- Mustafa Sandal - Gel askim / Yamali Tovebeler

- Deniz Sek- Masal / doyamadim

- Grup Hepsi - Yalan

- Lara- Katmer Katmer

succes verder!

yolanda
04 Dec, 2005 15:14

kazaa download. Zoek op artiesten zoals “tarkan” of “davut” of zoek gewoon op “turks” dan kom je al super veel nummers tegen.

Succes !

renate
07 Mei, 2006 18:15

ik zou graag ook van dat soort liedjes willen ik kan ze ook niet vinden

ik kom net terug ut turkije en heb daar echt een paar leuke liedjes gehoort maar k zou t niet weten hoe ze heten of waar ik ze terug kan vinden helaas

Lotte
20 Jun, 2006 13:07

Jeeeeeeeej, hier heb ik wat aan gehad!! Dit zijn idd de liedjes die ze in turkije 1000keer per dag draaien.. geweldig!!

dankjewel :)

Kevin
12 Aug, 2006 19:10

Ik ben ook geweest vand e zomer.

zoek dat numer met da stukje int refrein van “I'm Your Lover undercover” etc

renate
12 Aug, 2006 19:11

ja die ken k oook maar die is hier ook wel eens op tv geweest k weet alleen neit hoe t heet haha srry blijven zoeken zou ik zeggen;)

kevin
13 Aug, 2006 11:45

Tja is beetje jammer dat neimand deze kent ik wacht wel even af dan.

10eke
13 Aug, 2006 17:19

Volgens mij bedoelen jullie dit nummer:

My number one - Helena Paparizou

renate
13 Aug, 2006 17:52

ja dat is hem ;)